2011. január 22., szombat

égtájak magánya

Így beszéljetek inkább: az igen igen, a nem nem.
Ami ezenfelül van, a gonosztól való.
MÁTÉ EVANGÉLIUMA 5.37.

bocsáss meg
te vagy akit szerettem
bocsáss meg
nem te vagy akit szerettem

bocsáss meg
te vagy akit szerettem
kézzel-lábbal
s mi ég és föld között van
mutattam
ajándéklovad voltam
fenyegettelek te vagy
akit szeretek
bocsáss meg
mi ég és föld között lakozik
velem volt míg lakód voltam

bocsáss meg
nem te vagy akit szerettem

fagyon át
agyon át
mit a kéj gyomlál
bocsáss meg
te vagy akit szerettem
testem idegen
lakóágyadban
tested idegem
meghosszabbított lélekkel
hiányzó bűntudatoddal
mondd meddig érdemes

bocsáss meg
nem te vagy akit szerettem

várni míg összeáll az egész
várni míg megered a boldogság
engem a rend szülése emészt
bocsáss meg
te vagy akit szerettem
nem megkaparintani
megőrizni
akartalak
próbára
ne tégy!
bizonyítandó tény
vagyok:

bocsáss meg
nem te vagy akit szerettem

egymásnak
képévekre
egymásnak
hirdesd
a vagyás a vágyás íze
megfeszít
az egyetlen
közelsége
bocsáss meg
te vagy akit szerettem

ha minden
jól megy
versem
kibírhatatlan
ismétlődő
fosztó
képző
axióma
élet:

bocsáss meg
nem te vagy akit szerettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése